Overslaan naar content

Service Delivery Consultant (28-32 uur)

  • Hybride
    • Weesp
  • € 3.894 per maand
  • IT & Service Delivery

Functieomschrijving

Ben jij die analytische, klantgerichte IT-professional met een passie voor klanttevredenheid én procesverbetering? Sta jij bekend om je vermogen om vraagstukken te doorgronden en om te zetten in concrete oplossingen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!

WoningNet is een dienstencentrum voor woonruimtebemiddeling. Samen met woningcorporaties, gemeenten en woningzoekenden streven we naar een passende woning voor iedereen. Dit doen we met toegankelijke, veilige en betrouwbare software voor woningzoekenden, woningcorporaties en gemeenten. Voor miljoenen mensen in Nederland is sociale huur de enige betaalbare optie. En juist daar zijn systemen nodig die eerlijk, duidelijk en toegankelijk zijn – ook voor mensen met beperkte digitale vaardigheden. Bij WoningNet werk je aan die systemen. Samen met een betrokken, nuchter en maatschappelijk team.

Dit ben jij toch?

Als Service Delivery Consultant ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten bij IT-vraagstukken (2e lijns). Jij bewaakt de gemaakte afspraken, analyseert problemen, lost meldingen op en vertaalt klantbehoeften naar slimme, toekomstgerichte oplossingen. Je werkt nauw samen met collega’s van SD, Klantcontact, de IT-ontwikkelteams en Relatiemanagement om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Met een scherpe focus op klanttevredenheid en selfservice draag jij bij aan het uitbouwen van een professionele Service Delivery organisatie. Jij bouwt aan duurzame klantrelaties én aan vernieuwing, zodat we niet alleen vandaag, maar ook morgen het verschil maken.

Een dag in het leven van onze Service Delivery Consultant 

Als Service Delivery Consultant start je de dag met een korte stand-up om meldingen en prioriteiten af te stemmen. Je werkt aan IT-vragen van woningcorporaties en gemeenten, zoals inlogproblemen, foutmeldingen in systemen of je voert aanpassingen uit in configuraties en wijzigingsverzoeken. Jij bepaalt of je een melding zelf oplost, of deze doorzet naar IT of een Product Owner. Op drukke dagen handel je zo’n 20 klantmeldingen af. Je analyseert, test waar nodig in een demo-omgeving en zorgt voor heldere communicatie via het ticketsysteem. Urgente verzoeken – zoals autorisaties – pak je direct op. Daarnaast denk je mee over procesverbetering, geef je trainingen aan onze klanten en sluit je aan bij gebruikers overleggen in de regio. De Service Delivery  Consultant zorgt tevens voor de verwerking  van wijzigingen in de jaarlijkse huurinkomens. In een uitdagende IT- en klantomgeving weet jij het hoofd koel te houden, het overzicht te bewaren en structuur aan te brengen. 

Vereisten

Kun jij deze uitdaging aan? Dit zou helpen:

We zoeken een technisch onderlegde collega die snel kan schakelen, bugs, problemen en functionele verzoeken weet te analyseren en samen met het team de schouders eronder zet. Iemand die zelfstandig kan testen in onze demo-omgeving, zich snel nieuwe informatie eigen maakt én het leuk vindt om complexe klantvragen tot de bodem uit te zoeken. Flexibiliteit, teamspirit en een scherpe blik maken jou tot de ideale aanvulling op ons team.

Dit zou helpen:

·       HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare IT-rol;

·       Aantoonbare ervaring met Agile/Scrum (bij voorkeur SAFe);

·       Ervaring met Atlassian tools (Jira, Confluence);

·       Je denkt in processen, hebt gevoel voor IT én een scherp oog voor de klant;

·       Je bent analytisch, proactief en communicatief sterk – je weet hoe je stakeholders meeneemt;

·       En bovenal: je bent een teamspeler met een hands-on mentaliteit.

 

Wat bieden wij jou?

Werken bij WoningNet betekent meer dan alleen een baan; je werk heeft impact. Jij maakt dagelijks het verschil voor woningzoekenden in heel Nederland. Onze applicaties zijn maatschappelijk relevant en hebben dagelijks impact op duizenden mensen. We zijn trots op wat we maken en streven continu naar verbetering – voor onze gebruikers én onze klanten. Bij WoningNet werk je samen met bevlogen collega’s in multidisciplinaire scrumteams. De sfeer is informeel en open. We geloven in kennisdeling, eigenaarschap en kwaliteit.

Daarnaast bieden we:

  • Ontwikkelmogelijkheden: Bij ons krijg je volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en opleidingen te volgen, met doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

  • Een baan met betekenis: je werkt aan het verbeteren van de dienstverlening die direct impact heeft op hoe mensen een (t)huis vinden.

  • Hybride werken: 50% vanuit huis en 50% op ons moderne kantoor aan de Vecht in Weesp, op 5 minuten lopen van Station Weesp.

  • Flexibiliteit & verantwoordelijkheid: Veel vrijheid om je werk in te richten zoals jij dat prettig vindt. Een goede work/live balans vinden wij belangrijk.   

  • SAFe-Agile omgeving: Je ontwikkelt je breed in een moderne werkomgeving met de focus op resultaat en samenwerking.

  • Salaris: Uiteraard bieden we een passend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor deze functie bedraagt het instroom salaris €3.894,- bruto per maand, op basis van 36 uur per week. Wij hebben daarnaast  een "choose your own device" beleid.

Dan zit er dus maar één ding op: Solliciteren!

Stuur je CV en motivatie naar ons toe. Een screening en het aanvragen van een VOG zijn onderdeel van de procedure. Heb je nog vragen? Donata Leeflang (HR/Recruitment) vindt het leuk om van je te horen : T 06-51524079.

 
De vacature staat niet open voor bemiddeling door bureaus, acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar