Medewerker Klantcontact (24-32 uur)

Functieomschrijving

Wil je als Medewerker Klantcontact je kennis en expertise combineren met het maken van maatschappelijke impact? Lees dan verder!


Dit ben jij. Toch?

Stel, je moet onverwacht op zoek naar een woonruimte. Heb je dan recht op een woning? Zo ja op welke termijn? En, kom je dan in aanmerking voor een urgentie? Dit soort vragen van woningzoekenden pak jij straks zonder probleem op.


Als Medewerker Klantcontact ga je met woningzoekenden in gesprek over de spelregels van woonruimtebemiddeling in verschillende regio’s. Hierbij geef je deskundig advies, om woningzoekenden verder te helpen in hun zoektocht. Dit maakt jou de drijvende kracht van het KCC. En mocht er een klacht binnenkomen, dan weet je die op creatieve en consistente wijze op te lossen. Dat doen we klantgericht en deskundig; in het laatste klanttevredenheidsonderzoek in 2020 werden we met een 8.3 gewaardeerd.


Een dag in het leven van onze Medewerker Klantcontact.

Gedurende de dag heb je volop contact met woningzoekenden via verschillende communicatiekanalen zoals telefoon, email en live chat. Door de diversiteit aan vragen en werkzaamheden is het een super afwisselende functie.

We gooien je natuurlijk niet meteen in het diepe! De eerste maand staat volledig in het teken van het inwerkprogramma onder begeleiding van een kwaliteitscoach. Ook vinden wij het belangrijk om in jou te investeren: vanuit je persoonlijk ontwikkelplan volg je diverse vervolg trainingen.

Functievereisten


Kun jij deze uitdaging aan?

Je hebt een gezonde dosis inlevingsvermogen, een proactieve instelling en bent een communicatief wonder. Je voert duidelijke en efficiënte gesprekken. Daarnaast ben je vlot en correct tijdens de email en chat beantwoording. Uiteraard ben je klantgericht: je uitgangspunt is om de verwachting van de woningzoekenden te overtreffen! Je werkt het beste in een team, want dat is gewoon leuker. Door de telefoon kan iedereen jouw hart sneller horen kloppen voor onze missie; woningzoekenden helpen bij het vinden van een passende woning.

Dit zou helpen:

  • Enige jaren inbound en webcare werkervaring in een klantenservice omgeving.
  • Je hebt MBO4/HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt goede kennis van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in staat om het probleem van woningzoekenden snel scherp te krijgen.
  • Je weet in begrijpelijke taal procedures en regelgeving toe te lichten.
  • Je bent resultaatgericht, enthousiast en betrokken.
  • Je hebt aantoonbare ICT-affiniteit.

Wat bieden wij jou?

Ook al zijn de werkzaamheden in ons KCC nog zo afwisselend, wij snappen ook wel dat er meer nodig
is om jou te laten solliciteren. Wat is er dan zo bijzonder aan het werken bij WoningNet? Allereerst heb je bij WoningNet niet gewoon een baan, jouw werk heeft impact. Jij verandert, samen met 40 ontzettend leuke collega’s iedere dag de wereld van woningzoekenden. Dit is dus dé kans om aan boord te komen. Al overtuigd? Je krijgt ook gewoon een goed salaris. 


Al overtuigd? Voor deze functie is het instroom salaris € 2.215,- bruto, op basis van 36 uur per week. Werktijden zijn tijdens kantooruren. Je krijgt na je inwerkperiode de mogelijkheid om thuis- en kantoorwerk af te wisselen. (50% op kantoor/50% vanuit huis) Er is tevens een thuiswerkvergoeding beschikbaar.


Om een beeld te krijgen hoe het werken bij WoningNet en het KCC eraan toe gaat kun je klikken op onderstaande link:

Werken bij WoningNet - YouTube

Werken bij het klantcontactcentrum van WoningNet - YouTube

 

Dan zit er dus maar één ding op. Solliciteren maar!  

Wij ontvangen graag je CV en motivatie.

Heb je vragen? Geef ons een belletje. Donata Leeflang (HR/Recruitment) vindt het leuk om van je te horen : T 06-51524079. 

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.