Medewerker Klantcontact

Omschrijving

Dit ben jij. Toch?

Stel, je moet onverwacht op zoek naar een woonruimte. Heb je dan recht op een woning? Zo ja op welk termijn? En, kom je dan in aanmerking voor een urgentie? Dit soort vragen van woningzoekenden pak jij straks zonder probleem op.

 

Want… als Medewerker Klantcontact ga je met woningzoekenden in gesprek over de  spelregels van woonruimtebemiddeling in verschillende regio’s. Hierbij geef je deskundig advies, om woningzoekenden verder te helpen in hun zoektocht. Dit maakt jou de drijvende kracht van het KCC. En mocht er een klacht binnenkomen, dan weet je die op creatieve en consistente wijze op te lossen. Wij hebben mogelijkheden voor nieuwe collega's die 3 of 4 dagen per week beschikbaar zijn. 

 

Een dag in het leven van onze Medewerker Klantcontact.

Op een drukke dag spreek je telefonisch zo 80 mensen en geef je advies via e-mail en webcare. Door de diversiteit aan vragen en werkzaamheden is het een super afwisselende functie. Daarnaast is een gedeelte van je werk administratief van aard.

 

We gooien je natuurlijk niet meteen in het diepe! De eerste maand staat volledig in het teken van het inwerkprogramma onder begeleiding van een kwaliteitscoach. Ook vinden wij het belangrijk om in jou te investeren: vanuit je persoonlijk ontwikkelplan volg je diverse vervolg trainingen.

Vereisten

Kun jij deze uitdaging aan?

Je hebt een gezonde dosis inlevingsvermogen, een proactieve instelling en bent een communicatief wonder. Uiteraard ben je klantgericht: je uitgangspunt is om de verwachting van de woningzoekenden te overtreffen! Je werkt het beste in een team, want dat is gewoon leuker. Door de telefoon kan iedereen jouw hart sneller horen kloppen voor onze missie; woningzoekenden helpen bij het vinden van een passende woning.  

 

Dit zou helpen:

  • Enige jaren inbound werkervaring binnen een Klantcontact/ Customer service omgeving.
  • Je bent beschikbaar tussen de 24 -32 uur per week.
  • Je hebt MBO4/HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt goede kennis van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in staat om het probleem van woningzoekenden snel scherp te krijgen.
  • Je weet in begrijpelijke taal procedures en regelgeving toe te lichten.
  • Je bent resultaatgericht, enthousiast en betrokken. 

Benieuwd met wie je samenwerkt? Nou, bijvoorbeeld met Dominique en Sander. Zeg gerust even digitaal hallo. Vinden ze leuk!

 

Wat bieden wij jou?

Ook al zijn de werkzaamheden in ons KCC nog zo afwisselend, wij snappen ook wel dat er meer nodig is om jou te laten solliciteren.

 

Wat is er dan zo bijzonder aan het werken bij WoningNet? Allereerst heb je bij WoningNet niet gewoon een baan, jouw werk heeft impact. Jij verandert iedere dag de wereld van woningzoekenden. En onze missie verbindt alle WoningNet collega's. Hoe verschillend we ook zijn. Op dit moment groeit ons KCC team enorm. Dit is dus dé kans om aan boord te komen en ENORM veel te leren.

Al overtuigd? Je krijgt ook gewoon een salaris. Voor deze functie is het instroom salaris €2.051,- op basis van 36 uur per week (€13.15 per uur). Werktijden zijn tijdens kantooruren en je ontvangt reiskostenvergoeding vanaf 10 km woon-werkverkeer.  

 

Dan zit er dus maar één ding op. Solliciteren maar!  

Heb je vragen? Stuur een whatsapp bericht of bel. Donata Leeflang (HR/Recruitment) vindt het leuk om van je te horen : +316 51524079

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.