Overslaan naar content

Manager Service Delivery (IT, 32-36 uur)

Hybride
  • Weesp
€ 4.804 - € 6.493 per maandIT & Service Delivery

Functieomschrijving

Heb jij eigenlijk altijd al willen werken in een maatschappelijk relevante omgeving? Wil jij als Manager Service Delivery aan de basis staan van de kwaliteit van onze dienstverlening en wil je daarnaast met een team van professionals impact maken? Bij WoningNet geven we je alle kansen jouw kennis in te zetten voor onze missie: Een passend huis voor iedereen. 

Wij hebben een vacature beschikbaar voor een ervaren Manager Service Delivery die een passie heeft voor het optimaliseren van de dienstverlening aan onze klanten (corporaties en gemeenten) en het ontwikkelen van teams. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het team van Implementatie Consultants, ons Support team (incl. kennismanagement) en het team van BI-consultants. Als dienstencentrum op het gebied van woonruimte bemiddeling zijn we constant gericht op het faciliteren van de processen van onze klanten, het delen van kennis en het leveren van de beste ervaring aan onze klanten en woningzoekenden.

Dit ben jij toch?
Als Manager Service Delivery ben je verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt sturen en organiseren van de betreffende teams binnen WoningNet. Dit omvat het borgen van de kwaliteit van onze diensten, het realiseren van strategische doelstellingen en het vergroten van de klanttevredenheid. Als Manager Service Delivery ben je verantwoordelijk voor alle HR-aspecten binnen de Service Delivery organisatie (team van 14 collega’s). Met een heldere, inspirerende en gedragen visie zet je in op gedrag overeenkomstig een Agile cultuur en faciliteer je de zelf organiserende teams.

De Manager Service Delivery zorgt dat klanten onze diensten juist (kunnen) gebruiken. Je werkt nauw samen met de IT-manager, de IT organisatie en ons Klantcontactcentrum. Je rapporteert in deze functie aan onze Manager Operations, Gonny Dunnink. Haar leidinggevende stijl is faciliterend en output gericht. Dit betekent dat jij de vrijheid krijgt om je rol optimaal en naar eigen inzicht in te vullen. 

Wat ga je concreet doen?

  • Je zorgt dat de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten op niveau blijft door medewerkers te faciliteren en hierin passende keuzes te maken.
  • Je vertaalt strategische doelstellingen naar operationele acties en processen en helpt zo deze doelen te realiseren.
  • Je faciliteert kennisdeling, zowel intern als extern en zorgt ervoor dat QA een integraal onderdeel wordt van onze bedrijfscultuur.
  • Samen met het team streef je naar continue verbetering en innovatie binnen de organisatie.
  • Je bent een coachende leider die Agile waarden en principes bevordert juist ook waar het de interactie met onze klanten betreft.
  • Je bent verantwoordelijk voor HR-aspecten binnen de Service Delivery organisatie, waaronder werving & selectie, performance management en teamontwikkeling.
  • Door jouw tactvolle en integere aanpak zorg je voor een goede werksfeer en een optimale samenwerking binnen het team, zodat dit ook extern merkbaar is.

Vereisten

Kun jij deze uitdaging aan? Dit zou helpen:

  • HBO+ werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring in een dynamische omgeving.
  • Een passie voor dienstverlening, waarbij je oog houdt voor de zakelijke kant.
  • Uitstekende analytische en communicatieve vaardigheden.
  • Kennis van IT en ervaring met IT-implementatietrajecten en het supportproces.
  • Ervaring met BI-dienstverlening is zeker een pre.
  • Oplossingsgericht: gericht op het wegnemen van belemmeringen.
  • Samenwerken: focus op een goede samenwerking.
  • Positieve attitude: plezier uitstralen.

Wat bieden wij jou?
Wat is er zo bijzonder aan deze functie bij WoningNet? Bovenal heb je bij WoningNet niet zomaar een opdracht; jouw werk heeft écht impact. De schaarste op de markt van sociale huurwoningen is dagelijks in het nieuws. Jij maakt in deze rol deel uit van een organisatie die zorgdraagt voor een rechtvaardige verdeling van woningen en iedere dag de wereld van woningzoekenden verbetert. En deze missie verbindt alle WoningNet collega's; hoe verschillend we als individuen ook zijn. Als Manager Service Delivery heb je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. Binnen deze afwisselende rol kun je grotendeels zelf je dagindeling bepalen. Ook waar je werkt kun je grotendeels zelf bepalen, WoningNet werkt hybride, 50% thuis en 50% op kantoor. Sinds maart 2022 werken wij vanuit een prachtig nieuw pand aan het water in Weesp op 5 minuten loopafstand van Station Weesp. WoningNet reikt je alle ingrediënten aan om er een fantastische uitdaging van te maken!

Voor deze functie bedraagt het salaris afhankelijk van ervaring, tussen de €4.804 - en €6.493,- (salarisschaal K, van CAO Woondiensten) op basis van 36 uur per week. Een screening en het aanvragen van een VOG is onderdeel van de aanname procedure.

Wij ontvangen graag je CV en motivatie. Heb je vragen? Donata Leeflang (HR/Recruitment WoningNet) vindt het leuk om van je te horen op 06-51524079.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

of